u have a bad day

Har en känsla av att det fattas något i mitt liv. Vad vet jag inte riktigt. Allt kommer på en och samma gång och jag vet inte vad det är jag vill ha just nu. En utbildning, vara utomlands, ha en pojkvän, bo i småland, tatuera mig, ha sommar, gå på PnL, känna att livet har en mening. Jag vill ha allt det här men jag vet inte vad det är just nu som får mig att längta. Längta något förskräckligt efter den saken. Saken jag inte vet vad det är. Som får mig att längta så sjukt mycket att jag bara vill gråta. Eller är det att gråta jag längtar efter. Jag är så förvirrad över mina känslor just nu att jag inte har en aning. Antagligen längtar jag efter alla de här sakerna. Och jag har alltid haft dåligt tålamod. Så kanske är det känslan av att jag längtar efter allt det här på en och samma gång. Jag vill uppleva ALLT samtidigt. direkt. Här och nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0