its not the fall that hurts its when you hit the ground

Blev en hel dag på Romme fast jag var ledig. Vi var några stycken från uthyrningen som bestämde oss för att testa snowboard men jag gav upp rätt snabbt. Det är verkligen inget för mig. Drog på mig skidorna istället och hade en kanon dag! Hur trevligt som helst! :)
Dock gjorde jag mitt livs värsta vurpa. Kom med jätte hög fart över "kullar" eller vad man ska kalla det. Kände det här går åt helvete, försökte stanna men skidan skar sig och jag flög rätt så rejält. Landade på kinden och axeln men som tur var gick det bra. Kunde gått illa... Min kind kommer nog bli blå. eller rättare sagt den håller på att bli blå. haha!
På tal om ingenting mer så är jag glaaaaaaad för det är löning imorgon OCH på torsdag!! Får alla mina pengar från BR nu och lite från Romme. Pengar rullar in som det ska. Och kommer nog rulla ut också. Eller bara lite. Till ett par nya converse :)))
Slims bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0