working at the best place in the world

Är sjukt trött efter ett nio timmars pass på Romme. Det kommer 30 bussar proppade med skolungdomar imorgon så det var bara att skruva skidor och ställa i ordning allt idag + att vi har haft många besökare idag. tröööött. För att ni ska första lite mer hur mycket jobb det är med trettio bussar:
30 bussar:
ca 2-3 "listor" per buss:
28 par skidor per lista.
(Som ska tas till arbetsbänken, ställas in efter vikt och sko och sättas i backar)
En lista tar MINST 30 min (mitt rekord haha). men oftast ännu längre tid..
fatta hur mycket det kommer bli när det kommer mer än 50 bussar?! Shiiiiiiit.
Jag jobbar även imorgon så jag ska även lämna ut skidorna till alla ungar. hehe får se hur kaotiskt det blir :D
jaja... Igår var jag med Jonna, Therese, Andreas, Viktor och Andre och spelade spel. Med vilka gester, Absolut överens och så det kan låta! Hur roligt som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0