ingenting interessant alls.....

ÄNTLIGEN INTERNET PÅ DATORN. ville nyss slänga telefonen och dess internet åt h-e-l-v-e-t-e... hehe
Länge sen man skrev här sist.
Har precis kommit hem från en mycket trevlig skiåknings/party helg i Folgefonna! det är sjukt vad fint Norge är! Kände för första gången i mitt liv där när vi åkte att: Tänk att få vandra här!! jag vandra?! oj oj oj. Fattar ni vad fint det ÄR då? haha. Nu längtar jag som en tok tills jag och Amelia åker till schweiz.
Jahapp vad har hänt mer då? Jag har flyttat in hos Jonna i Borlänge för sommaren. Myyyyysigt och sjukt skönt att slippa åka bil varje dag.
Beställde precis lite för mycket smått och gott från Junkyard. Skidjacka och skidbyxor  till exempel. Kunde inte låta bli när det var så bra pris. Hoppas de är fina nu när de kommer också!!
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0