17/3-11

Jag är lite deppig idag dels för att jag saknar amelia och Västerås sjukt mycket. För att det är så kort tid kvar på Romme och då får jag inte jobba mer med dessa underbara människor. För att jag ska jobba varje helg i tre veckor framöver och kommer inte kunna gå ut och vara full för jag är inte skapt till att jobba dagen efter. För att jag vill att det ska bli sommar. För att jag vill tatuera mig. För att jag vill ha ett jobb och mycket pengar. För att jag vill prata mål, drömmar och planer med Amelia. För att jag vill till Spanien, Australien eller vart som helst i världen. För att det känns som att mitt liv står på "pause" men tiden bara går. För att jag längtar något så fruktansvärt över att få mina drömmar och planer med Amelia (och mina egna) att gå i uppfyllelse. För det ska de fan i mig göra. Om det så är det sista jag gör <3

Kommentarer
Postat av: AAaaA

Jag saknar dig mer<3



Det är alldeles för lång tid sedan vi sågs, blir ju ett stort tomt hål i livet när man inte kan prata med dig. Jag längtar så sjukt jävla mycket till att få komma iväg nånstans. Du och jag lisa, du och jag

2011-03-17 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0