Åre gimme some loooooove

Och hur var Åre? jotack det levererade. Big time! Och hur stor är chansen att precis som i Sälen så är det 4 hockeylag som har avslutning. Fast dessa var från Umeå och Piteå. killar överallt. Snygga killar. Trevliga killar och framför allt galna killar. haha. Har nog inte röjt så mycket på länge (eller jo kanske i sälen, knappt) Det är så bra att vara tjej för alla killar är så givmilda. Drack inte mycket alls utav det jag själv hade med mig.
Vi från skiduthyrningen bodde i två stugor med åtta sängar i varje i husena bakom varandra. Hur perfekt som helst! Dessutom bodde några utav hockeykillarna under oss så vi slapp ha förfesterna så det blev skitigt.
På fredagen var vi också med i skutskjutet. En störtlopsstävling. Och jag mådde allt annat en bra. Fyfan vad jag skakade. Bakis ni vet. Blev ialla fall bättre efter mat och sen vid tre drack jag typ två öl och en shot jäger sen var jag full igen. haha älskar när man har alkohol kvar i blodet så man blir full direkt.
Sjukt kul var det ialla fall! Har nog aldrig fått så många nummer av killar heller. sick. Utan att be om ett ända. hade någon sorts magi där ;) hehe skämt å sido men ialla fall ett ställe jag lätt skulle kunna vara en hel vinter!!
oj jag skriver som en kratta men det får ni ta. Jag håller på att somnar samtidigt som jag skriver. så godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0