GOD JUL

Jag är en bortskämd liten sak minsan. Har aldrig fått så mycket under en julafton eller blivit så glad eller kännt känslan jag bryr mig inte om hur mycket eller vad jag får utan jag bryr mig mer om att min familj blir glad och nöjd. Och det blev de :D jag ska ta och lägga upp lite kort här från julaftonen och några julklappar.


OCH en till sak var på släkt middag idag och så säger jag: ja jag och stina ska ju till borlänge imorgon för jag behöver köpa en ny mobil. Så säger min morbor jag har en du kan få. HAHA fan va glad jag blev och dessutom är det en braaaa telefon som man skjuter upp. Ända dåliga saken är ju att den är opperatörslåst men det fixar sig antingen genom internet eller betala typ 200 kr för att få det gjort hihihih



detta är telefonen jag fick :o :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0