SHO(E)HO he he

Nu känns det att det är december! :) julmys till tusen. Har satt upp adventsstjärnan (efter många svordomar. Gör er själva en tjänst och köp aldrig och då menar jag aldrig en sån där stjärna av papper man ska knyta ihop stjärnan och sladden så allt funkar. nej..) tagit fram julduk, julhandduk, en svart liten bock och en fiiiiiiiiiin gran med glitter. Och ljus så klart gröna och röda. haha jag har till och med pimpat upp lägenhetsdörren med en egengjord adventskalender. hihi



Ialla fall så har jag varit på kupolen för jag ville köpa mer julsaker men slutade med att jag köpte snyggaste skorna någonsin tror jag! på din sko. Tur som jag har hade de precis kommit in i affären så det fanns i alla storlekar. Fick bara lov att köpa dem. Får se om jag behåller dom eller inte (kostade 500 och jag blir lite snål när det gäller skor. Men ändå de är så fina) :)





Framifrån. NITAR




Från sidan. gillar att klacken är speciell. OCH att klacken är 14 CM
(ja ni hörde rätt) och platån är 4.
Så egentligen lätta att gå i men höga ändå. Vad tycker ni? =)



Kommentarer
Postat av: aaaaamelia

GRYMT snygga!

2009-12-02 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0