Bra kväll

Åkte till Borlänge med Petra och Elina igår. Trevligt var det verkligen :) gick på skrubben, åkte på fest i ornäs. Ringde erik och bad honom hämta mig vid 3 på natten haha. Men jag var ute i skogen i Ornäs haha petra sa att det var skitlångt till stora vägen och att jag aldrig skulle hitta erik. Så jag vart ännu mer peppad på att hitta honom. Sprang skiiiitlångt och jag hittade honom. eller han hittade mig eller vi möttes :) åkte tillbaka och hämtade flickorna och sen vart det donken å sen hem.  Skönt att festa igen :)


fina tjejer :)




Filip och adam (?)

Jesper och Elina




hahah partysugna människor =))


Kommentarer
Postat av: ameliaaaaa

haha ja dom är ju grymt snygga! Gå in på mtv, (den amerikanska sidan), så kan du se alla avsnitt online :)

2009-11-23 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0