wooohi

Erik Rehn är snäll och skickar youtubelänk till mig med en kille som är en blandning av henke larsson och bob marley! (till utseendet) jag trodde jag skulle dö. han är snygg! Och det som kom upp först i man hjärna var ELINA! Elina skulle ÄLSKA honom! jag måste visa henne sen :>  och jag vill träffa henne nu! det var år och dar sen, kanske på fredag?!


och förresten nästa Onsdag åker jag till amelia, på Torsdagen åker vi till spanien och blir borta hela lovet (11dagar) sen kommer jag till Sverige och då börjar praktiken, stannar kvar en vecka i sthlm och SEN åker jag nog hem iaf en vecka! skulle vara kul att vara i västerås de sista 2?! ah vi får se :) det blir säkert hemma eller i skolan eftersom jag inte har fixat nått då he he


roligt men GALET



Kommentarer
Postat av: amelia

hihi hoho jag längtar GALET mycket!! åh det skulle vara skitkul.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-14 @ 08:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0