.

Sitter hemma, har inte varit till skolan idag Ledig! Skönt som fan!

just nu har jag lite ångest, måste fixa med en massa saker här hemma och nu har jag setat vid datorn istället ett tag.. nej nu får jag ta tag i saker och ting som t ex att ringa om praktik plats- Blä jag hatar verkligen att prata i telefon, till och med med folk jag känner.. Telefonen får mig att bli nervös på något underligt sätt. Aja jag ska ialla fall göra det! Och så ska jag slänga på mig träningskläder och springa iväg till gymmet för ett hårt pass(hoppas jag) det är bara sjukt svårt att  komma igång.



Och jag längtar galet mycket till 25september! Då blir det att åka till Ludvika och bli tatuerad av kusin! IHHHHHH 

och så längtar jag tills höstlovet då det blir 11dagar i Spanien med älsklingsAmelia. PuSS på det


Nej nu ska jag sluta längta och ta tag i nuet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0