inbrott

Det har varit inbrott på kiosken imorse. knipsade bort gallret och slog in fönstret (så det var blod överallt. Smartskalle. DNA om det skulle vara nödvändigt. Hallå? pucko) dom hade letat (säkert pengar) i alla lådor och slängt runt allt. Men det ända dom tog var en pommac flaska (ni vet en sån man dricker på nyår) Om dom hade frågat hade de kunnat få den av mig för den har stört mig ända sedan nyår. haha. Konstigt att de inte tog mer men antagligen så blev de avdrytna av en granne som släppte ut hundarna och ringde polisen samt mamma. mamma ringde några timmar senare och berättade att polisen hade tagit de två männen (välkända av polisen) på väg i bilen till borlänge. HAHA satan va bra!

Snacka om att jag ska på rättegången och kolla på när idioterna/puckorna får sitt straff. Och jag ska skratta åt dom. För vem bryter sig in och allt man får med sig är en flaska pommac. Hoppas det känns som ett smart drag. Jag kanske ska ta med en pommacflaska och öppna när de fått sitt straff och säga typ: här grabbar nu ska vi fira.

HAhahah snacka om roligt. men jag vågar nog inte det. hehe  

Kommentarer
Postat av: freeerfffefee

Seriöst Lisa, gör du det.. Då... Är du fan bäst ;D HAHA vore galet kul :P vi kan ta det som spelidé istället ;D haha

2009-02-04 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0