memories




Jag hade tråkigt en kväll här förut så jag testade lite. haha inte så likt mig eller hur?!


Sitter hemma i Mockfjärd, och ska snart gå ner och äta apelsin. Imorgon blir det fest i Floda! och på Lördag åker jag och amelia till Västerås.

Om ni bara visste hur mycket jag har saknat henne! Och det är ganska sjukt att vi lyckas vara så himla nära fast vi bor ganska långt ifrån varandra.. Fast det är nog mycket för att vi tar oss tid att träffas ofta! Tänk att om det inte vore för KULT så hade vi aldrig känt varandra. Och tänk att båda nästan höll på att inte våga vara med bara för vi inte kände någon. Men det är nog något utav det bästa jag har gjort i mitt liv! Annars hade jag inte haft en så underbar kompis. hihi :) haha jag kan inte sluta skriva när jag har börjat tänkt.



Men nu ska jag gå ner HEJS


Kommentarer
Postat av: amelia

åh du är väl bäst. vi åker snart härifrån så jag är uppe hos dig innan 7 hoppas jag iallafall! <33

2009-03-06 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0