jobbande tjejer

Min händer är fortfarande fulla med målarfärg efter att ha jobbat hela helgen i Amelias stuga. Vi är två mycket duktiga tjejer! Blir att jobba mer nästa helg också. Jag menar, man säger väl inte nej till pengar hehe och dessutom är det ett okej jobb att måla hela dagen samtidigt som man lyssnar på radio och snackar skit :)
Jäklar vad jag längtar till Spanien nu! Vi har planerat hela helgen. haha. Det kommer bli hur bra som helst. Ser fram emot att träffa Barrios igen också! :)
nä nu slutar min lektion så nu ska jag hem och skriva ett tal (talet är tills imorgon. Svenska nationella. sista minuten. inte bra) suck...

Kommentarer
Postat av: ameliaa

FÖR JAG LÄNGTAR

2010-04-26 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0