dreaming of woodstock



Tänk om jag hade kunnat få levt och upplevt woodstock.. Det hade varit något extra det. Jag skulle ta med mig fredrik till woodstock och lyssna på den underbara musiken som spelades av de underbara musikerna. Alla människorna, leva ett enkelt liv i en värld som inte hade en aning om vilken skillnad internet och mobilen skulle komma att göra. Ibland tycker jag att det moderna förstör. Tänk tjusningen av att vara helt oberoende av mobiltelefonen tex. Och internet för den delen. Vad mycket annat man skulle kunna lägga sin tid på. Något vettigare. Men nu är vi ju elektronikensbarn.. Och hela samhället bygger på de här sakerna som inte ens existerade för ca 40år sedan. jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på hur beroende jag är av det moderna..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Enligt mig ser det där ut som ett himmelrike och du har så rätt i detta moderna som vi tvingas leva i :P ursh och fy..men måste väl instämma att man är rätt beroende av allt :p men hade man inte vetat bättre så hade jag föredragit det forntida ;P Ska vi skapa ett eget woodstock ? lätt värt om man får igång det vill säga haha

2010-01-18 @ 18:25:01
Postat av: Lisa

ett himmelrike är verkligen det rätta ordet. Den där om att göra ett eget woodstock kanske inte är så dåligt! :D tänk vad häftigt det skulle vara. Det måste vi nog prata mer om. Jag tror att det blir något för oss att satsa på om några år hihi :))

2010-01-18 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0