hihihi tattooooooo

på Tisdag ska jag ÄNTLIGEN få en till tattoo på min kropp. denna gång blir det en fining på foten. (och snacka om att jag är nervös nu eftersom det sägs att det typ är det ondaste stället att göra en på.. ehe) När Monka ringde och frågade om jag kunde komma på tisdag höll jag nästan på att börja gråta. HAHA nej inte riktigt men jag vart så sjukt glad att jag hinner få en innan hon ska till och föda och vara hemma med barnet. IHHHH.. Det är en hemlighet min tattoo för min familj men jag hoppas de blir stolta och tycker den är fin :) kommer väl upp här eller på FB så fort den är klar.. !!

Kommentarer
Postat av: aaameliaa

ÅÅÅH. Jag vill också tatuera mig :( Visa sen!

2010-01-29 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0