down to deep

jag gick in på amelias blogg och där hade hon skrivit om utbildningar. Så nu har jag setat sista timmen och kollat på vad jag kan tänka mig. Haha. Jag får panik som aldrig förr. Alla medieutbildningar som jag har hittat som passar mig kostar över 100.000 kr. aldrig att jag kommer betala det. Sen finns det civilekonom men då måste jag hinna läsa till Matte C tills hösten på något vis(?!). Och dessutom jag är 24 år när utbildningen är slut. fatta... 24 jävla år gammal!!! Är man inte dögammal då? Kommer jag slänga bort fyra år? Jag vill ju egentligen bara ut och resa och leva livet men som Åsa sa "Gå en utbildning innan, annars kommer det aldrig bli av" Och det ligger något i det.

Men i alla fall. Fyra år. Man kanske inte är så gammal ändå när man är 24. Haha brodie var ju det och han verkar leva livet för fullt. Och för att inte tala om Toon. Så ja det kanske går ändå. Äh vi får se. Ska fixa ett möte med någon syo så fort som möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0