En typisk söndag

Söndag, vilodagen. Ja vad ska man säga?! jag brukar inte tycka om söndagar men denna söndag har varit helt okej! Vaknade ganska tidigt, satt och kollade på lite os(boxning) gick ut och tog en ganska lång promenad.
Hur skönt som helst!
Sen gick jag hem för att se 3män och en tjej med Lina och Stina. Dom satt och smaskade godis, men eftersom jag har slagit vad med mig själv att jag inte ska äta godis på 2månader så åt jag frukt! Duktigt av mig tycker jag själv!

Imorgon blir det skola som vanligt. Hade tänkt mig att jag skulle baka en kladdkaka till lina så att hon skulle bli lite glad(efter som H. har flyttat "hem" igen) men jag hade inte nog med ägg. dåligt!

Men på Fredag ska jag vara ledig för då drar jag,mamma,stina,Lina och stinus till Stockholm för att gå på en mässa och shoppa såklart. +vi ska bo på hotell! Hehe jag har dock inga pengar så jag får ta det lugt med shoppandet! fast jag ska få lite pengar av min SNÄLLAmormor och sen är ju mamma med också ;)

Om jag har pengar så ska jag nog införskaffa(om jag hittar det)

- En kjol med högmidja
-Vit t-shirt (att ha till)
-en snygg Tee(kanske från monki, urban o. eller topshop)


Vi får se hur det blir!

Men nu ska jag blåsa håret .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0