9 december

Idag ska jag på kupolen med mamma, mormor, stina, karin och kanske victor för att t ex köpa present till jonna som fyller 17år på torsdag! :D Och den saten är i London nu. snacka om att jag är avis .. huhu
Jag måste nog köpa en klänning till julen också eftersom den jag har beställt aldrig kommer (!!) Jag tror det kommer bli en röd, eftersom det är första gången på 2år som jag känner att jag kan börja använda RÖDA kläder. hehe

Nog snackat om allt. Nu ska jag äta varma mackor till frukost (kl11.45) Bara för att jag har ledigt varje tisdag PUSS

Dagens låtar:
Poker face
Viva la vida
Coca cola veins




Kommentarer
Postat av: amelia

COCA COLA VEINS

2008-12-09 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0