im my mind

Ledig imorgon. Ska nog åka in på Kupolen en snabbis för att handla HELT klart till julafton! Och jag längtar, längtar till julen när man får umgås och mysa med sin familj :) Fast jag vill egentligen inte riktigt ha lov ändå Då kommer man inte träffa alla på länge och inte se en person typ varje dag huhu.



Om du bara visste hur mycket jag bryr mig om dig.
Om du bara visste hur orolig jag var över dig.
Om du bara visste hur mycket jag tänker på dig.
Om du bara visste hur rädd jag är att förlora dig.
Om du bara visste hur ont i magen jag har konstant.
Om du bara visste hur mycket jag försöker att inte tänka.
Om du bara visste hur ont det gjorde när du sa de där sakerna till mig.


Jag vet inte om du bara sa så eller om du menade det på riktigt?! Jag försöker att inte ta till mig det du sa, men det går inte. När det gäller dig så bryr jag mig faktiskt om vad du tycker. Så, jag tar det personligt. (ska jag det?)

I hela mitt liv har jag inte orkar tjafsa och prata om saker, utan jag har bara liksom skitit i det. Men nu kan jag inte det.. Vi måste prata! Smset jag skickade, du vet att det inte var att jag inte ville prata, jag fick bara lov att säga hur jag kände. Så hör av dig, jag vill prata. NÄR du är redo att lyssna på vad jag har att säga också!



Kommentarer
Postat av: Anonym

om du bara vet hur jag gråter när jag läser det. Jag har trott ändå sen i fredags natt att det var slut på vår vänskap, men nu börjar klumpen i magen försvinna. tack lisa, vi ska prata. jag ber tusen gånger om ursäkt, det enda jag vill är att allt ska vara bra igen! Hör av dig när du fått lov o vill prata, jag är hemma hela tiden. <3

2008-12-16 @ 12:08:27
Postat av: amelia

vad har hänt?

ring mig om du vill prata<3

2008-12-16 @ 21:01:09
Postat av: amelia

vad har hänt?

ring mig om du vill prata<3

2008-12-16 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0