DEEDOO

sitter på kisoken, har setat här sen jag kom från praktiken. Sista dagen var idag, jag kommer sakna att se snygga killar varje dag. hehe. och att prata strunt med min kusin, det är vi bäst på :) och jag har faktikst inte haft så kul som jag hade i veckan på väldigt länge + att jag fick bästa saken av monka (deedoo) Me like


sitter och dricker energidryck(det ända som får mig att piggna till) och äter GODAgodisar. Jag fick köpa en hel förpackning på kiosken för 10 kr( det var typ över 50st godisar kvar. Och dom kostade typ 3kr/st förut!!! Omg) bara för att ingen annan gillade dom. Konstigt tycker jag, dom är goda! ni får smaka om vi vill. hihi

Imorgon ska jag till Borlänge med MINA tjejeeeeeer PUSS<3

nu vill mamma att jag ska hjälpa henne att stänga så vi kan gå hem och äte hemgjort smörgåstårta (JA ni hörde rätt. hur gott som helst) (fan va jag svamlar idag) hehe



HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0