Fredag

Var meningen att jag skulle ha åkt till Västerås men jag orkar verkligen inte. fan vi som hade pratat om det hur mkt som helst och allt.

Har en massa praktik nu också :)

vecka 45: med kusin Helena på tidningen allt om bröllop (hehe min sorts tidning va;))
vecka 46: först Scandbook (fyfan för det stället) vi sa åt lärarna att vi inte tänkte gå dit igen så det vart BR leksaker haha fast det har varit skoj
vecka 47: Måndag: med en fotograf resten av veckan är inte riktigt bestämd men dom dagar jag inte ska vara med honom så ska jag vara på kisoken med mamma
vecka 48: med kusin monica på tatueringsstudio i Ludvika


så ser det ut^^



Och snart blir håret BRUNT. YEY hihi. Det ska bli så skönt. På något sätt känns det som en början på något nytt. Ungefär som att jag behöver en förändrig för att orka med allt. Man gör samma sak, man ser likadan ut. Jag behöver bara en förändring. Jag kan inte förklara. Amelia förstår precis! amelia: det vi satt och pratade om hela natten


FÖRRESTEN: tycker ni att jag ska klippa en lugg? liksom rak fast ändå inte, en flikig rak lugg som inte är så tjock? eller ska jag behålla min sne lugg fast lite kortare? SVARA :)

Kommentarer
Postat av: amelia

JAG SAKNAR DIG!

2008-11-15 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0