lite om mycket

Har precis kollat på big air på tv med min pappa. Jävlar säger jag bara! Så vill jag också kunna åka! nä nu vart jag pepp som fan på att lära mig. Jag måste!!
Och sjukt snygga var de också. mums! haha

Alltså jag undrar en sak. Man säger hela tiden: åh så vill jag också vara, eller sånt vill jag också kunna. Varför försöker man aldrig? Men egentligen. Man säger nästan hela tiden så. Så nu har jag bestämt mig för att jag inte bara ska prata, jag ska ta tag i saker också :) YEAH nu jävlar.



* Jag har gått och varit smått arg på vintern hittills, men idag kom jag på hur mycket jag gillar den. Raggsockor, snygga vinterkläder (oja det är snyggt!), när snön faller och man sitter inne vid en varm brasa, MÖSSA! Jul, julmust. haha jag kan hålla på hur länge som helst, men jag tror ni fattar :)



Som ni ser är mitt hår ROSA! ehh ja jag blir alltid så arg när det är så.. men men snart brunt hihi *

Kommentarer
Postat av: amelia

vi måste ses!!!!!!!!!!!!!

2008-11-22 @ 23:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0