my super sweet 16

Har precis sett på "my super sweet 16" Fyfan vilka jävla snorungar. Jag blir så arg. jag ska aldrig få sådana barn!
Haha helt seriöst; jag mår illa när jag ser dom. Skriker på sina föräldrar och visar ingen respekt för någon. Alla ska bara respektera och älska dom! Jag skulle aldrig gå på en sån fest. Tänk om man var den ända som sa: nej jag vill faktiskt inte komma på din fest. Dom skulle ju börja gråta. haha!


Hmm. vad har hänt idag då? varit med Pär olsson(fotograf) på praktik. Beställt tid till färgning och klippning. HIHI.
Pratat med mamma om lucia :) och förresten jag har fyndat idag. Har köpt en telefon för endast 299:- (på Ica. HAHA)



och så har jag börjat kolla på resa till Spanien, vad det skulle kosta och så. fast det var ganska dyrt :o trodde det skulle vara billigare och så fattar jag inte så mycket^^ men nog har jag råd till sådana roligheter :>>











Jag och Stina!

Kommentarer
Postat av: amelia

haha vet du? :D jag kollade också på spanienresa idag! hittade en som kostade typ 1500 har jag för mig... Vad kostade dom du kollade på?

2008-11-17 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0