Sverige igen....

Hemma. Eller ja hemma och hemma, är i Stockholm hos min kusin och världens roligaste Pontus
Pontus: ska du inte dricka sprit nu när du är här själv utan föräldrar då? Klart du ska! Du vågar säkert inte. Du kan ju ta sovmorgon imorgon. 

haha!


Jag saknar Spanien! Det är helt sjukt. Jag saknar familjen Barrio och alla andra. Jag har aldrig träffat dem förrut men jag kände mig så välkommen där. Skulle kunna stanna hur länge som helst. Är så trött på Sverige speciellt falun.. Det ända som gör att jag kommer kunna stå ut nu är våra(amelia och jag) planer till sommaren! Det blir antagligen 2veckor i Spanien i sommar och gissa om jag längtar! 


Jag har varit så glad hela spanien vistelsen men så fort jag kommer till Sverige och börjar tänka på allt så blir jag deprimerad. Jag orkar inte.. Så förlåt om jag kommer vara tjurig men jag har verkligen inte ork till nått. Jag ska försöka vara positiv, det ska jag! men hur bra jag kommer lyckas vet jag inte... vi får se. 


jag vill flytta hem! Till Mockfjärd, mitt riktiga hem. Stället jag trivs bäst på egentligen. Vara nära min familj. vi får se... 

Kommentarer
Postat av: lina

lisa, förlåt.

nu kommer du aldrig komma hem igen :(

jag ringde han på scandbook idag.

våra arbetstider.. ja..

7-16

jag saknar dig.

2008-11-04 @ 10:00:36
URL: http://liinabergluund.blogg.se/
Postat av: amelia

känner precis samma, allt känns bara så trist :( Det känns som att det kommer gå hur sakta som helst till nästa år, jag vill liksom åka iväg redan nu! äsch. jag saknar spanien.

2008-11-04 @ 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0