Halsning fran Spanien

Hej pa er! Spanien ar battre an jag hade kunnat tanka mig. Bor 5mil utanfor Madrid i en by ganska nara bergen! SUPERFINT.  Cotos de monterrey heter stallet! Vi bor hos amelias mammas basta kompis och hennes familj: Asa, Jose, Elfva och Aidan.

Har varit inne i Madrid och gatt runt lite, varit pa El rastro, Plaza northe 2, varit med i scandinaviska skolan, umgats med folk och festat pa en tennisbana ar lite utav det vi har gjort! :D Det ar konstigt har for de borjar festa vid typ 12 och slutar tidig morgon. hehe

Idag ska vi till "factory" och sen ut tror jag! Imorgon ska vi med tva jattetrevliga svenska tjejer till ett hus. haha ja det kan jag beratta mer om sen. Nu ska jag sluta skriva sa ska vi nog gora lunch. hade fint pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0