Falun

helgen spenderades i Falun! På fredagen var det fest i Pilbo, Linas 18års fest. Jag hade riktigt trevligt :)
På lördagen var jag, linda, lina, emil, seb, knä, rikard och johan hemma hos mig. åt pizza å chillade. Skulle sen dra till lotta. Haha vi gick väl fel ungefär 4-5gånger. När vi kom dit insåg vi att det var trist så linda gick hem medans jag, seb, emil, knä och rikard drog hem till Emils bror. Drack kaffe, tog indiekort(haha), spelade poker(JAG VANN) och såg på vänner :) Nä det va faktiskt en riktigt lyckad helg :>




Jaa, hehe emil virade in hela min hand med tejp. och det är min telefon jag håller i. haha


Glada pojkar :)


Påväg till lotta!


Hos emils bror  :)


Mer bilder finns på Facebook (jag har precis skaffat) och ska komma upp på Bdb.

heys .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0