sommar, sol och en modevisning

Igår var det modevisning i mockfjärd! jag var där och serverade glass till alla som kom. Faktiskt ganska roligt, en massa barn som stod på scenen och var söta i sina fina kläder. Och Johan larsson såklart :) ialla fall ibörjan var det inte alls så många som ville ha glass men när det vart paus så bara flockades det folk runt mig. Ja alltså dom ville ju inte umgås med mig utan det var glassen dom var ute efter. haha ;) stina skopade glass så hon vart alldeles röd i handen. Lina gav alla skedar och jag stod med violtopping i ena handen och tutti-frutti i andra. Fick kramp tillslut! Var inte hemma och i säng för ens typ 11 och sen var det bara att kliva upp igen halv6 - 6 usch.. helt slut.

När jag satt på bussen till falun stekte solen och jag bara kände hur mycket jag längtar tills sommaren. det ska bli skönt med riktig värme! Sommar och allt som hör till.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0