JAG VILL JAG HOPPAS

Sitter i skolan och är jääääääääättetrött.. Funderar på att skippa träningen p.g.a sjukt mycket plugg (2prov på torsdag) och 1,6kg köttfärs som väntar på mig där hemma som ska stekas och frysas in. Disk har jag också som väntar och lite kläder över golvet. Duscha ska jag också göra och fortsätta med min julklappslista. Äta lite lussebullar eller glass och laga mat ska jag också.

haha listan blir bara längre och längre!

Men det känns ju så dumt att inte träna.. får träna imorgon och på fredag ist...



OCH förresten, jag kanske ska på Deep purple i Ajendals arena i helgen :D Pappa ska bjuda mig om jag är chaufför hehe men de fanns inga biljetter kvar bredvid varandra så det verkar inte bli.. fast han skulle gå in på tyristbyrån och kolla *HOPPAS*

Kommentarer
Postat av: ameliaaaaa

haha är det nån som har blivit träningsnarkoman? :DD

2009-11-24 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0