panik

jag tror faktiskt att jag har panikångest på riktigt.. eller ångest överhuvudtaget.

Ska fundera ut om jag vill gå på maskeradfest i Älvdalen i helgen eller inte och jag får verkligen panik. Tror jag ska ta fram en påse och andas i snart. Och jag vet inte vad det är jag får såndan ångest över?!
Eller alltså jag vill ju dit men samtidigt orkar jag inte. Så jag vet inte hur jag ska göra. haha såhär är det ofta för mig.



Och jag kommer ihåg i sommras när jag satt på tåget påväg till falun å skulle gå ut med Linda och hennes vänner. Jag satt med en påse i famnen och hyperventilerade för att jag hade panik och ångest över ingenting. Kunde inte andas och det gjorde ont i bröstet. fast det händer ju inte så ofta och de började hända i sommras såhär "allvarligt" men som alltid, man överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0