get me out of here

Det känns som att jag är fast spikad i Dalarna och kommer aldrig ta mig härifrån. Jag vill göra något, åka någonstans eller bara träffa nya människor. jag får panik! Jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Längtar något förjävla mycket till i sommar då jag och amelia kommer iväg från sverige ett tag. Det kommer bli helt grymt. Träffa nya människor och se något annat för en gångs skull. Jag undrar om det är vulkanen och askmolnet som gör att jag känner såhär?! Att man verkligen ÄR fast i Sverige.. Inte för att jag skulle ha åkt någonstans nu men jag skulle ialla fall ha möjlighet att göra det om jag ville

Kommentarer
Postat av: ameliaaaaa

JAG LÄNGTAR vännen!

2010-04-21 @ 07:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0