At Amelias place

Är hemma i Sverige nu ialla fall vare sig jag vill det eller inte. Sitter och kollar rean på Junkyard och känner att jag vill beställa massor av t-shirtar. Tyvärr har jag ju som sagt inget jobb och med en plånbok som det känns som det är stora hål i. Pengarna bara försvinner.. Är det då värt att beställa typ 3 tshirtar för 500? Mitt shopping beroende säger JA och mitt sunda förnuft säger NEJ. svårt att veta vad som väger över vad...
jaja. Har så mycket att säga om Spanien att jag inte riktigt orkar beskriva hur underbart det var. Har varit med om så sjuka saker! Både bra och dåliga. Ska försöka sätta mig någon dag inom en vecka för att skriva om först Tarifa där vi träffade massa nya vänner från alla världens hörn. Och sen om Cotos, byn utanför Madrid där vi bodde hos underbara familjen Barrios! jag vill tillbaka! Vill inte behöva söka jobb och känna mig fastklämd i Sverige. Får se om, om jag inte lyckas få jobb här närmsta månaderna så drar jag nog till något annat land och försöker istället. Måste bara höra allt det här med skolan jag vill söka till och så hur jag ska göra. Det ordnar nog sig :) 
nej nu ska jag nog sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0