lägger "dröm" skolan på hyllan och hittar något bättre hoppas jag

Nu har jag längre inte någon aning om min framtid. Tog kontakt med den svenska läraren på skolan jag ville gå på i England men han rekommenderade mig att inte att gå på skolan. Han sa att mycket hade förändrats på sista tiden. Jahapp.. Nudå? Jag gillar att han var så ärlig mot mig och han är även så trevlig att han har lovat att höra av sig inom de närmaste veckorna med ideer och funderingar med andra skolor han känner till. Snacka om att vara en vänlig själ! Blir så glad när människor verkligen vill hjälpa en :) hoppas han kommer med någon/några bra förslag till skolor som tilltalar mig istället. Så blir det inte så stor skillnad. hehe

Kommentarer
Postat av: aamelia

oj.... gud vad tråkigt :( hoppas att du hittar någon annan skola iallafall!

2010-08-30 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0