Tarifa. l o v e

Nu ska jag äntligen berätta lite om underbara tarifa.

Vi åkte dit den 16 juli och var kvar till 22. Efter en massa bussåkande kom vi äntligen fram till Tarifa. En fin gammalstad med en massa snygga surfare. Haha! Hostelet var helt okej även fast vi fick lov att dela toalett med massa andra och även fast det fanns en sur vakt och att man inte fick dricka alkohol (fast det gjorde vi ändå) men det var ändå människorna på hostelet som var det bästa!

Första kvällen träffade vi 3 australiensiska killar som vi hängde med. De skulle dock åka hem dagen efter men det slutade med att de belv kvar en dag till, en dag till osv ända tills en vecka senare när vi åkte. hehe. Ju längre tiden gick desto större vart våran lilla grupp.

Sverige- jag och Amelia
Australien- Brodie, Dane, Leigh och Dave
Nya Zeeland- Tom
Holland- Toon, willhem och en tjej till
USA- Olivia
Italien- Sara och alla konstiga italienska killar som jag inte kunde namnet på
Tyskland- två tjejer
England- Francesca, Neil och Lance

Det här var dom vi umgicks med som en grupp under veckan. Eller ja de tyska tjejerna var bara med en natt. Men annars så. Underbara människor som vi upplevde så himla mycket roligt och sjukt med. 

Sjukt billig alkohol, Solnedgång, Bad, Vatten i öronen, Värsta handovern ever, Dansa, Flirta, Sur vakten, Spanska, Duschen (haha), Gratis drinkar och shots (endast till mig och amelia he he), Ända svenskarna, Tapas, MAT över huvudtaget, bartendern, Engelska, Svenska när ingen annan förstår, Kamera, kackerlackor, Hostel, Surfare, Smycken, Ville till Marocko som inte blev av, Förbannade Ryanair, Sova på flygplatsen, Äckliga Jerez staden som luktade pyton och hade konstiga invånare, Tant som står(!!) och kissar med öppen dörr, VÄNNER...

det finns sjukt mycket mer men jag känner inte för att gå in på detaljer just nu. Och kanske inte över internet heller haha..

Jag och amelia ville förövrigt tatuera in Tarifa men vi letade förgäves efter en tatueringsstudio där nere och det verkade inte som det fanns någon så.. synd var väl det.

berättar om Madrid senare





bilder från Tarifa




Leigh Amelia och Dane


Leigh Toon och Brodie


hahhhahah förlåt men jag fick bara lov......


Fyllekajor. Dane och Amelia


Neil radom kille som bad om att få ta kort med Amelia, Amelia



l o v e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0