HELLNER - northug

Jag hatar att Northug är så jävla kaxig. Och för vad? Jo Sverige hade bara tur att de vann igår.. Att Hellner var skitnervös för att möta honom. Jasså? Men hur förklarar då Northug att Markus hellner vann skiathlonloppet och Johan Olsson kom 3:a men Northug kom bara 11:a sisådär 40 sekunder efter? Jo just ja Hellner hade av din stav ja. Synd om dig.. in my as att staven skulle göra så att han tappade 40 sekunder. Han tappade högst 5. OCH det är ingenting som ska vara att problem för honom.

Om man kollar hur Södergrens lopp var: han startade som 32 (Northug som 1:a) RAMLADE i början av loppet och tappade mycket. Kom ikapp killarna i klungan och hjälpte då Hellner med att bromsa (och det tar grymt mycket på krafterna) och kom ändå 10:a i mål. Alltså före Northug. Hur för klarar han det här då? Northug som säger sig vara mycket bättre..

jag begriper ingenting?! Han snackar ju bara en massa skit. Och jag förstår inte varför det inte finns några bra reportrar som frågar honom om just det här jag har skrivit. varför är det ingen som går emot honom lite mer och verkligen frågar ut honom. Gör honom nervös.. Nej alla ställer de frågorna men i mesversionen.

Men något jag älskar är att Markus Hellner inte snackar skit tillbaka om Northug utan bara låter det vara. Snacka om att vara den större människan istället för att bete sig som en 5åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0