packa Lisas kappsäck

har försökt packa idag för 4,5 veckor ifrån garberoben o Falun och det är inte lätt! Speciellt inte när man inte kan ta med sig mer än man orkar bära. Men har faktiskt(!!) lyckats få ner alla(ALLA!! alla kläder jag ska ha med mig de vill säga. inte allt jag äger hehe) kläder i en(EN!!) väska! Det är bara datorn och skorna som ska vara i den andra. Känner mig huuuur duktig som helst. Dessutom har jag en jacka i den väskan som tar ganska mycket plats. Det är är verkligen överförväntan för att vara mig. haha!

Känns skönt att få åka hem nu ett tag och inte göra någonting. (mer än att se OS) Jag är verkligen beroende av OS. Det har gått framför allt i mitt liv de senaste veckorna. Något som Karin nog inte tycker är så bra. hehe hon kallade mig OSmes igår! Samma Karin som ska åka till Egypten den fisen och leva loppan. Minsan Minsan.



OCH SOM JAG LÄNGTAR EFTER ALICE I UNDERLANDET. kolla in trailern här under. mummmms

http://www.youtube.com/watch?v=DS954rBoZQ8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0