telia hater

Har köpt kilklacksskor idag för en liten slant. Sådana som man kan använda fast det är is och snö :)
Har också låst upp en telefon som telia har vägrat hjälpa mig med. (de sa att det skulle kosta typ 800) Så jag gick till en kille inne i stan som gjorde det på max 3minuter och tog 250kr. JAG HATAR TELIA. Bara jag har skrivit klart här så ska jag maila Telia och säga vad jag egentligen tycker om dem. De små grisarna.. jävla idioter det är vad dom är. Haha det ska bli skoj att se vad de svarar på mitt mail sen..

Imorgon kommer Amelia. äntligen :) Vet dock inte riktigt när?! Måste nog smsa henne snart så jag har någon aning. Jonna ville att jag skulle följa med henne till blg men vi får se :)

Nej nu ska jag se lite Slalom innan jag mailar. hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0