amelias svettvarma rum en onsdagsförmiddag.

Sitter i Amelias rum och värms upp av solen. Mysig när det börjar bli vår! Har varit ledig från dagiset idag pga av att de har studiedag. Så jag har degat hela morgonen och inte gjort något. Sitter fortfarande i pyjamas, haha. Lyssnar på sam- "cold beer in the sun" snacka om att den låten kan liva upp. Gå in på youtube och lyssna vettja. 
Jag har egentligen en massa saker jag borde göra. Tex vika ihop alla mina kläder så att det inte är så förbannat stökigt här, gå ner på stan och byta stinas leggings eller ta en promenad. Men vad gör jag? Jo jag sitter här vid datorn.. Det brukar bli så. nej nu ska jag masa the as ur stolen och sätta igång 
här är amelia!
(undrar hur mycket hon kommer vilja döda mig för det här....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0