vill här ifrån nuuuuuuu

Sitter hemma denna fredag och tycker faktiskt synd om mig själv. Lite ialla fall. haha! Vill gå ut, dricka, dansa och leva livet. Men när man inte har någon inkomst måste man ibland se sig besegrad av pengabristen och stanna hemma. Ska ta igen det så fort jag kan. haha. Lite skönt med en "ledig" "vit" "lugn" (eller vad man nu vill kalla det) helg.

Fick ett konstigt anbud om att vara aupair i London för 1000 Gbp i månaden. Jag tänkte ja men typ alltså 1000 kr. eller vänta nu...... 10.000 svenska JÄVLA kronor. ???!?!?! Fick lov att kolla upp det i en valuta omvandlare. Skulle dessutom få såkallade "fickpengar" 100GBP i veckan (alltså 1.000KR) så jag skulle tjäna ca 14.000 svenska JÄVLA kronor i månaden. För att bo i LONDON och ta hand om två barn som var 7 och 9 år. Fatta hur bra det skulle vara. Men som sagt det måste vara för bra för att vara sant. Det funkar inte så. Dessutom fick jag mailet över facebook och från någon annans sida. Jag tror det är någon som försöker lura mig till något. Kanske tänker sälja mig som sexslav i england sen. Så jag säger nog nej. Man måste lita på sina instinkter.

Jag saknar förresten Amelia. Helst saknar jag Amelia i spanien med en drink i den ena handen och en kille i den andra. En bakis Amelia på stranden/vid poolen, halvdöd och pratandes om att allt är så sjukt jävla bra. Och en Amelia full utav utomlandsglädje (ni vet när man bara skiter i allt och släpper loss som aldrig förr) och alkohol. hehe. Fast såklart så saknar jag henne som hon är i Sverige också. (tror nog egentligen att det mesta över passar in i Sverige) 

Kommentarer
Postat av: aaamelia

ååååh jag saknar dig också! MYCKET. VI MÅSTE SES SNART<3

2010-10-02 @ 12:50:14
URL: http://aameliar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0