låt mig vara okej!

När en kille man man endast har träffat två gånger full ringer en 3 gånger om dagen i nästan en veckas tid så är det något som är fel. Alltså, så gör man bara inte. När jag sen inte svarar de sista tre dagarna då måste man fatta vinken. När jag sen säger på ett snällt sätt att jag inte vill ha någon kontakt då måste man läsa mellan raderna och förstå. När han fortfarande inte förstår så måste man säga det på ett mindre snällt sätt och sen hoppas på att han fattar som jag kan säga att 99,9% av sveriges befolkning skulle. Men när han ändå inte fattar då börjar mitt tålamod ta slut och jag måste säga det på det enda tydliga sett som går.

x: vadå får jag inte komma och hälsa på dig?
Jag: nej jag vill inte det

När man sen får ett korkat okej och en gubbe till svar så förstår man att den här killen har fortfarande inte fattat vart det gick fel och varför jag verkligen inte vill träffa honom. Att man nästan inte ens ringer sina bästa vänner tre gånger på en dag. Att man inte bara pratar om sig självt när man pratar i telefon. Att man inte lämnar telesvar efter en vecka vart man säger. Lisa du är tråkig som inte svarar när jag ringer. Men det finns det säkert en förklaring till. (Som om det hade varit att jag inte hade med min telefon. HALLÅ läs mellan raderna.) Att man inte kan jaga en tjej till att vilja vara med en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0