Dag 6 – Min dag.

Har inte varit den bästa idag. Åkte till jobbet där dagen alltid börjar med att bära pjäxor från torkställen tillbaka till deras hyllor. Man sliter fingrarna av sig när man bär runt på fyra par samtidigt. När det var klart gick jag för att ta emot kunder. Det visade sig att jag skulle få alla de som jävlades och gjorde mig irriterad till max. Kan ha berott på att jag hade sjuk mensvärk också som gjorde att jag ville gråta och slå någon i huvudet. Gick på lunch. Skulle byta av de i matsäcksstugan så de kunde få gå och äta. Något jag precis har börjat med och kommer göra lite då och då. Jag tycker det är riktigt trist där. Stå i en kiosk, sälja godis och korv. Som om jag inte har gjort det nog mycket under mina dagar. Nåja. De behövde i alla fall ingen hjälp så jag gick tillbaka. Slutade vid ett. Såg på Veronica Mars (<3) hihih och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0