Give me a job PLEASE

Letar jobb som en tok i Engelberg. Vill inte tvingas åka hem nu när jag tar steget fullt ut och lägger allt på ett kort. Runt den 20 oktober förflyttar vi oss med tåg till Schweiz! Om jag längtar? Eh JA. Om jag har panik? JAA.
haha paniken slog mig i går. Vi gör verkligen det här! Vi bara packar våra väskor och drar. Därför vill jag inte vara tjejen som kom hem efter två veckor med en krossad dröm och en krossad budget. Jag vill vara tjejen som lyckades få ett jobb och får ha "The time of her life" i Schewiz!!
Förresten, någon som kan lära mig tyska på sisådär en månad? tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: amelia

haha FYFAN VAD GALNA VI ÄR egentligen. Eller jag vet inte. Många gör ju såhär. Eller?!! PANIK

2011-09-20 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0